Nikdy už nebudu člověk, který má možnosti. Rosalie si stříhá vlasy. Hezké čtení. (300 slov)
15.06.2011 (08:45) • domcamerci • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 14× • zobrazeno 2934×
Vzala jsem do ruky ocelové nůžky, co byly položené na umyvadle. Den stříhání jsem nesnášela. Chtěla jsem trochu zkrátit své zlaté kadeře. Den stříhání? Ano. Už několik desetiletí se snažím překonat své prokletí. Jed v mém těle způsoboval, že jsem se nemohla ostříhat. Své vlasy, tvrdé jako kámen, pro mě měkká peříčka, jsem si mohla oholit po celé hlavě, ale bylo to k ničemu.
Alice se ostříhat mohla. Byla vždy krásná, ať se ostříhala jakkoliv, a tak dodržovala upíří vzorec krásy. Mé tělo považovalo za vhodné mít dlouhou záplavu zlata na hlavě navždy. Bella se taky nikdy nebude moci zbavit svých vlasů. Její kaštanová řeka byla nádherná. Bez nich by už nebyla tak strašně neodolatelná pro lidské kořisti. Edward? Ten už vůbec ne. Jeho bronzové hnízdo, které tančilo kolem jeho obličeje, mi dělalo velkého konkurenta. Jediní z nás, kteří se mohli stříhat, byli Jasper a Alice.
Doopravdy jsem se ostříhat nechtěla, jen jsem to chtěla překonat. Být jednou nad nesmrtelností. Být vyšší než ona. Vzala mi možnost mít dítě. Ostříhání je proti tomu povrchní záležitost, ale když nenávidíte to, čím jste, hledáte každý detail, jak se od toho vzdálit.
Zajela jsem nůžkami do vlasů a velký pramen ustřihla. Sledovala jsem, jak dorůstá zpět a na konci udělal lehkou kudrlinku. Už jsem nemohla. Začala jsem stříhat všude možně, až mi nakonec na hlavě zbylo jen blonďaté chmýří. Než jsem si ho mohla prohrábnout, kousek po kousku, byly zpět.
Zaryla jsem nehty do umyvadla. Nikdy už nebudu člověk, který má možnosti. Nikdy. Zasyčela jsem do práznda.
Najednou mě Emmett objal kolem pasu. Vzal mi nůžky z ruky a začal si stříhat směšnou ofinku podle hrnce. Když skončil, potichu s úsměvem sledoval, jak rostou zpátky. Vzal mi mé vlasy do náruče a tiše se do nich zasmál.
„Nech to být, zlatovlásko. Jsi nádherná."
Autor: domcamerci (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Vlasy:
No, mám ráda Emmetta... A ten je tam tak sladký... :)
Skvělé... Ale nechápu, proč Alice a Jasper si vlasy stříhat můžou... A dorostou jim někdy, nebo vůbec? V článku jsem to pochopila, jako že Rosino tělo "nechce", aby měla dlouhé vlasy...? Jinak úžasná povídka
ach, no tak to bolo nádherné...
Nádherné
Aha, děkuju, špatně jsem četla... Ach ta moje nepozornost...
Wow! Je to nádherné... Ale proč se Alice a Jazz stříhat můžou a oni ne?
Nádhera, tak procítěné, krásně popsané, moc se mi to líbí!
Jéééééjééééé, ten Emmík na konci mi vohnal až slzy do očí. Bolo to vážne nádherné! A aby som nezabudla, skvelý nápad.
Krása! Úplne super popísané pocity. Také chvíle duševného rozporu su vždy veľmi dojímavé... A tebe sa to naozaj podarilo! Veľmi sa mi páči že si zapojila aj Emma. Jeden bez druhého... to by nebolo ono.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!