Double drabble o tom, jak si Renesmé vybrala někoho jiného než Jacoba(z pohledu Jakea). Snad se bude líbit!!! HC
14.04.2011 (10:15) • honzacullen • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 5× • zobrazeno 1198×
Byl jsem před Nessiinou školou.
„Nessie?!“ zavolal jsem ve stejnou chvíli jako blonďák kousek od ní. Otočila se na něj, jakoby si ho vybrala z nás dvou. Nechce mě? Musí! Otiskl jsem se do ní! Nesmí milovat jiného.
„Jéé, ahoj Leo!“ oslovila ho. Přišel k ní a dlouze ji políbil.
Vřel jsem vzteky a část řídítka, kterou jsem drtil svou paží, zapraskala.
Pak se to nedalo udržet... Byl ze mě vlk. A všichni mě viděli...
Skočil jsem po Leovi, ale minul jsem ho a dopadl jsem na kabriolet vedle Nessie. Auto se pod mou vahou rozpadlo na hromadu šrotu. Udeřil jsem Lea tlapou a natrhl mu kůži na pravé tváři, podobnou té Emilyině. Všichni ječeli.
Utekl jsem do blízkého lesíka, ale Nessie se mě chytila za srst a svou poloupírskou silou se držela, ač jsem se snažil sebevíce setřást ji ze sebe. Posadili jsme se a ona se dlouze podívala do mých psích očí.
„Ty žárlíš??? Nemusíš. Já Lea nemiluji. Miluju tebe, ale musíš počkat, až ještě trošku zestárnu,“ řekla a já jsem jen kývl svou chlupatou hlavou. Přitulila se ke mně a bylo nám spolu moc a moc dobře.
Uklidnil jsem se a byl jsem šťastný, že se milujeme.
Autor: honzacullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Vybrala si jinak:
Pěkný... Ale proč jí teda políbil, když ho nemiluje?
Pěkné.
Kika 57: No tohle jsem napsal před delší dobou a taky mi to přišlo divný. Ale přišla mi škoda to nevydat tak jsem to vydal . Díky!!!!!
Je nějaká klidná (Ness) Kdyby přede mnou "škrábl" nějakého kluka, tak... nevim... určitě bych mu vynadala, protože tím ohrožuje existenci vlkodlaků a myslím, že i upírů... Ale jinak je to pěkný!
Aalex, Rezule, Katka: Díky!!!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!