Když ztratíte to, co je vám nejdražší, co vás ještě drží na světě? Double Drabble.
27.03.2011 (20:30) • Amour • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 0× • zobrazeno 1407×
Znovu se dotkla místa, kde ještě včera cítila pohyby svého dítěte. Teď už ale ne, bylo pryč. Její lůno bylo nyní prázdné a byla to její vina. Kdyby jen nešla ten večer ven, nepotkala by ho a vše by bylo nyní v pořádku…
Věděla, že v jejím stavu není nejlepší nápad se potmě potulovat ulicemi, byla připravená na partičky zdrogovaných mladíků, na zloděje… Ale vůbec ne na něj.
První měsíc se bála i vyjít z domu a každý šum ji děsil. Ale když se ani po dvou měsících neukázal, myslela si, že jsou konečně v bezpečí.
Jak hloupá byla. Měla vědět, že on se nevzdá, že její zmizení nenechá jen tak.
Donutil ji zaplatit tu nejvyšší cenu. Vzal jí to jediné, na čem jí v jejím mizerném životě záleželo…
A teď už zbývalo jediné.
„Jdu za tebou, zlatíčko,“ zašeptala a vkročila do prázdna.
Poslední, co vnímala, byl hvizd studeného vzduchu v uších a pak už jen černočerná tma...
Jediný, kdo tu tragédii viděl, byl on. Chtěl ji chytit, zabránit jí v tom, ale ani jeho upírská rychlost nestačila. Jak? Jak se dostali až do tohohle bodu? Proč svým životem musela vykoupit jeho hříchy?
„Proč?!?" vykřikl a zmizel v temné noci.
Autor: Amour (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Vykoupení:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!