Všetci vieme, ako je to s Edwardom. Ale ako by ste si to vysvetlili? Všetky tie myšlienky?
Možno aj takto. Príjemne čítanie.
14.12.2011 (15:30) • janulka • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 10× • zobrazeno 2274×
Poznáte to, keď sa vám náhodou ako prvému podarí odovzdať písomku v škole - možno preto, že nič neviete, alebo viete všetko, na tom nezáleží - a všímate si ľudí okolo seba?
Je to zvláštne, však?
Píšu, moria sa, krčia čelá, vstávajú a začnú odovzdávať aj oni.
Odrazu šepkajú, neskôr plynulo prejdú na hlasný mód. No vy máte chuť si to všetko potriediť v hlave.
Bzz, bzz, je to zvláštne otravné. Po čase ste v štádiu, keď hučia všetci.
Chcete kričať - sklapnite! - ale nejde to.
Chcete ich vypnúť - no nefunguje to.
Nič nefunguje.
A takto to mám aj ja. Vypínač má poruchu.
Autor: janulka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Vypínač:
Poslední věta byla moc dobrá. Upřímně, ten pocit znám. Paní matka už dva týdny bez ustání kašle, babička se dusí alergií na levanduli (kterou dostala k Vánocům), voňavý svíčky (dostala taktéž), noviny (co vychází každej den) a pomelo, takže teď bez ustání větráme (nebo já, nenápadně - to jediný na chvilku zabere), a nejhorší pro mě je, když jím s někým, kdo mlaská. To ani nemusím číst myšlenky, abych byla totálně mimo sebe a držela se, protože tyhle jediný věci ze mě dokáží udělat stoprocentně vytočenýho cholerika. Nekecám, když ti napíšu, že tento drabble se dotknul hluboko mých citů.
Docela pěkné.
Dokonalost. Myslím, že takhle nějak se vážně musel cítit, neumím si představit, jak šílené to muselo být.
Moc hezké. Vystihla jsi to. Než se naučil to občas ignorovat, musel z toho šílet.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!