Povedzme, že manželstvo Edwarda a Belly nie je také bezproblémové a dokonalé, ako sa všade vykresľuje. A ako to vníma Renesmee? Double drabble, 200 slov.
28.03.2012 (20:45) • Nanka • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 3× • zobrazeno 1050×
Niekto to pozná, niekto nie. Je to ako droga. Ako keď feťák potrebuje svoju dávku, ako fajčiar potrebuje cigaretu, ako alkoholik svoj alkohol... Na začiatku však stačí málo.
Ach, aké naivné bolo myslieť si, že upíria láska je večná... že poloupírie dieťa zaručí šťastné a pokojné manželstvo.
***
Pokojný deň, hovorím si. Dvadsiata hodina večer, v televízore nič nejde. Opäť, ako vždy. Pozriem niečo na internete. Tak sa teda osprchujem, rozlúčim sa s rodičmi a idem do izby. Za... pol hodiny? opäť počujem krik a rev, vyhrážky, mne už známe. Ďalšia hádka rodičov. Každým dňom je to hlasnejšie a hroznejšie. Nie, toto predsa nemôžem poslúchať...
Sú takí nevšímaví... takí zaslepení zlobou a nevraživosťou voči sebe, že život vlastnej dcéry prehliadajú, uteká im pomedzi prsty. Doslova.
***
Opäť po svojej krvi prahnem, ako smädný po vode. Ale keď smädný načrie zo studničky vody, aby sa napil, nezomrie. To je rozdiel medzi vodou a krvou. Avšak obe človek, a rovnako aj poloupír, potrebuje k životu. No, ja tej mojej červenej vody mám čím ďalej, tým menej a po štyroch rokoch... umieram.
***
Áno, človek si uvedomí, čo mal, až keď to stratí. Strata vlastnej dcéry ich konečne primäla si vážiť seba navzájom.
Všetci sú spokojní.
Autor: Nanka, v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Začalo to nevinne:
Zvláštní, ale moc se mi to líbí.
Zvláštní... Takové... Silně napsané... Já nevím, nedokážu to popsat, ale jedno vím - Skvělé..!
Neviem čo napísať... je to zaujímavé, na zamyslenie. Pekné
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!