Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Začátek věčnosti...


Začátek věčnosti...Moje tripple drabble je o Rosalie. Jak se asi musela cítit po přeměně? Jak zareagovala na to, že je upírka?

Žár, který jsem cítila u srdce, ustal, najednou přestalo bít. Nadechla jsem se, ale pořád nic. Co se to se mnou děje? Jsem po smrti? Jak bych si přála být v tu chvíli mrtvá...

Prudce jsem otevřela oči, ležela jsem na posteli v temném pokoji. Mně ale temný nepřipadal. I přes tmu, která tu byla, jsem viděla detailně všechny předměty v místnosti. Žár, který jsem předtím cítila u srdce, se najednou přesunul do hrdla.

Posadila jsem se na postel a porozhlédla se tu. Naproti mně stálo zrcadlo. Podívala jsem se do něj. To není možné, to nemůžu být já, pomyslela jsem si. Byla jsem až moc krásná na to, aby to byla skutečnost. Vypadala jsem jako anděl, jako nebeské stvoření. Asi jsem už v nebi, pomyslela jsem si.

Uslyšela jsem kroky, které směřovaly směrem do pokoje, kde jsem seděla.

„Dobré ráno, já jsem Carlisle,“ pozdravil mě nějaký muž v bílém plášti a potřásl mi rukou.

„C-co se to děje?” zeptala jsem se. „Moje srdce netluče!”

Carlisle se jenom pousmál. Musel si myslet, že jsem se zbláznila.

„Já vím, uklidni se. Všechno ti vysvětlím.” Sedl si ke mně na postel, takovou reakci jsem nečekala.

„Netluče ti srdce, všechno vidíš detailněji než dřív, vypadáš jinak než dřív. Je to tak?” Díval se na mě a já nechápala, co se mi snaží říct.

„Taky mě trápí nesnesitelná bolest v hrdle, jako by bylo v jednom ohni. Řeknete mi, kdo jste?”

„Jsem jako ty, jsem upír.” Díval se mi do očí. Chtěla jsem se tomu vtipu zasmát, ale pochopila jsem, že to není jen vtip. Tvářil se až moc vážně. Měla jsem tolik otázek a byla jsem zmatená, co teď budu dělat? Nevěděla jsem, co budu dělat, ale jedno jsem věděla jistě, pomstím se mu. Jenom on může za to, co se mi stalo.

 


Tohle je můj úplně první příspěvek, co jsem kdy někde zveřejnila. Budu moc vděčná za každý momentík, i když bude negativní.

P.S.: Jsem strašně nervózní, ještě jsem své povídky nikdy nikomu neukázala... Co na to asi řeknete? :-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Začátek věčnosti...:

 1
05.04.2012 [21:34]

astefanyCo na to???

Okamžitě sem hoď pokračování s nějakou hezkou krvavou pomstou xD, nebo s pomstou, která se nepovedla, to je jedno...

Absolutně Boží! Emoticon Emoticon Emoticon

22.03.2012 [18:01]

kachnullkaKrása. Emoticon Emoticon Emoticon

20.03.2012 [18:42]

CarlienMoc hezké. Těším se na další články od tebe. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.03.2012 [9:38]

GabiBlackPáči sa mi to Emoticon Emoticon, už len čakám na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

17.03.2012 [8:44]

daslli141 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kyky
16.03.2012 [9:06]

KykyAhoj, promiň, ale článek ti musím vrátit znovu.
- Tripple drabble (bez nadpisů, dodatků aj.) musí mít přesně 300 slov. Ten tvůj má 305.
- Přííště si dávej pozor na formát a barvu písma, kterým píšeš. Je nutné psát článek základní barvou a typem písma, čehož docílíš kliknutím na "odstranit formátování".

Až počet slov upravíš, zaškrtni znovu "článek je hotov".
Díky.

1. 4dd4
25.09.2011 [14:40]

4dd4Ahoj, je mi líto, ale článek to musím vrátit.
+ Máš velký perex obrázek, maximální povolená velikost je 10 kB nebo 100 px na výšku, přičemž je maximální velikost 20 kB. Pokud obrázek nahraješ do naší galerie, můžeš si velikost přímo nastavit, nebo u formátu .jpg použít thumbs.
+ Za interpunkční znaménka se píší mezery.
+ Chybí ti čárky.
+ Překlepy – s/z, i/y!
+ Carlisle se nepíše s H!
+ Pokud používáš více znamének za sebou, tak tři, nikdy jinak - to platí i u tří teček a za ně se píše mezera (ne mezi ně).
+ Tripple drabble má mít přesně 300 slov, tvé má 303, takže něco umaž.
+ Chybuješ v přímé řeči. Ukončovací znaménka se píší před horní uvozovky! Pokud následuje věta uvozovací, PŘ končí čárkou, otazníkem nebo vykřičníkem a za uvozovkami se pokračuje malým písmenem, ale znaménka se nepíší za uvozovky!. Drž se prosím následujícího konceptu:
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.
Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.
Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

+ Pokud chyby nevidíš, navštiv pomoc autorům a najdi si korektora.
Až si vše opravíš, zaškrtni Článek je hotov, dřív ne, děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!