Poté, co se Bella vrátila z kina, kde byla s Jacobem a Mikem, přemýšlí. Zlobí se na Edwarda, že na něj nemůže zapomenout.
Byla bych ráda, kdybyste mi zanechali komentář s názorem.
Drabble (100 slov)
Twinkle
23.05.2011 (20:00) • Twinkle • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 13× • zobrazeno 1519×
Dopředu, dozadu, dopředu, dozadu, dopředu, dozadu. Při každém pohybu stařičkého houpacího křesla, které stálo v rohu mého pokoje, se ozvalo hlasité zavrzání. Téměř se rozpadalo, ale mně to bylo lhostejné. Vydrželo do této doby, vydrží ještě chvíli.
Říkával jsi, že mě miluješ, že budeme navždy spolu. Nedodržel jsi svůj slib. A teď, když jsem konečně našla někoho, kdo mě chápe, kdo mě miluje, nemohu s ním být, to kvůli tobě. Tvá slova se mi vryla do paměti a drží mé srdce uzavřené pro ostatní. Musel jsi to vědět. Musel jsi vědět, že na tebe budu už navěky čekat, Edwarde Cullene.
Autor: Twinkle (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Zapomenout nejde:
tohle je dokonalé. je těžké zapomenout-zvlášť, když toho člověka milujete.Krásně jsi to vystihla.
Edwarda jsem v tom momentě vždy proklínala a stejně tak je tomu i tady. Ovšem prostě si to neuvědomil a udělal blbost. Tohle jej někdy činí tím gentlemanem a zároveň blbcem.
Je mi jí líto... Když opravdu začne být šťastná a pocit, že je někdo, tak se to všechno muselo zkazit... Edward si to mohl ještě promyslet
Chúďa Bella... ide z nej číre zúfalstvo Ale ináč krásne napísané, až mám chuť ísť nakopať toho upíra do zadku, že ju nechal
BellaSwan1992: Děkuju moc, doufám, že se ti bude líbit i má další tvorba...
Krásné! Jak už jsem jednou řekla, píšeš báječně! Je to radost (no, v tomhle případě i smutek) to číst. Já mám pro tohle téma slabost, ačkoliv je už tolik ohrané. Každý autor do něj přinese kousek originality, a to jsi také udělala ty. DOKONALÉ vysvětlení pro lásku k Edwardovi, a zavřené srdce. Opravdu se ti to povedlo!
Nádherné! V poslednej dobe si ešte viac uvedomujem, ako ma Edí v NM naštval. Bože, ten chlapec nemá rozum, že ju nechal? Nádherný drabblík!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!