Prinášam vám tripple drabble o Isabelle, ktorá je dcérou Ara. Čo zapríčinilo Bellin odchod z Volterry? Kikusa
05.08.2011 (15:15) • kikusa010 • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 5× • zobrazeno 1096×
Vystúpila som z dlhých radov čiernych plášťov. Zrak som upierala do zeme, keď som prichádzala k môjmu otcovi - Arovi.
Cítila som strach ako nikdy predtým a nutkanie odtiaľto ujsť preč. Miliónkrát som videla, ako Aro zabíja ľudí pre svoj úžitok, no toto je niečo iné. Už len pohľad na ľudí ma napĺňal ľútosťou a bolesťou. Predsa som bola jednou z nich.
Zastala som tesne vedľa neho. Nechcela som byť súčasťou tejto scény. Vypadnúť bolo moje jediné prianie, ktoré sa stratilo vo chvíli, keď Aro povedal:
„Dcéra, pristúp bližšie a pozri sa na týchto smrteľníkov!“ Jeho hlas burácal po celej sále.
„Otec, ak sa smiem spýtať - Na čo to bude dobré?“ Vedela som, ako neznáša tento tón hlasu, a preto som ho použila. Chcela som ho naštvať, ale svoj hnev sa naučil ovládať.
„Isabella! Nehovor na mňa týmto tónom!“ V sále nastalo náhle ticho, ktoré som prerušila:
„Na čo mi to bude dobré? Veď zabíjaš nevinných ľudí!“
„Uvidíš! A teraz sa prac do svojej izby! Po zvyšok dňa ťa nechcem vidieť!“ Odfrkla som si.
Otočila som sa a kráčala na druhú stranu hradu. Kým som stihla vyjsť zo sály, zastavila ma Jane.
„Jane, nechaj ma! Chcem byť sama!“
Pustila ma a moje rozhodnutie rešpektovala, aj keď sa jej nepáčilo. Kým som zatvárala dvere, po tvári sa mi skotúľali prvé slzy. Jane je jediná, ktorá ma berie normálne. Pre ostatných som len zábavka na určitý čas.
Utekala som chodbami. Nič som nevnímala, až som nakoniec vbehla do izby a rozvalila sa na posteli. Ešte väčšmi som sa rozplakala. Najlepšie by bolo, keby som odtiaľto utiekla. Zrazu som to vedela. Musela som odísť. Už to nezvládnem. Nemôžem to volať domovom. Vytiahla som malú, cestovnú tašku, rýchlo do nej nachádzala najnutnejšie veci a vybehla som z hradu.
Je mi to ľúto, Jane. Zbohom, Volterra!
Autor: kikusa010 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Zbohom, Volterra!:
Omlouvám se, ale i ode mě dostaneš kritiku... Je zajímavé téma, jenže... Možná jsem zvláštní, ale já nevím, jestli je tam Bella člověk, poloupír nebo upír. Dále... Je jeho opravdová dcera nebo jí tak Aro jenom říká? Kdys to napsala jako jednorázovku, tak by to bylo lepší. Chtělo by to víc rozvést, vysvětlit...
Pěkné, i když musím říct, že nějak extra mě to nenadchlo a nebylo to moc originální. Promiň.
Jasné budem. Ďakujem za opravu.
Ahoj.
Prosím ťa, dávaj si pozor na písanie čiarok, najmä v súvetiach. Chýbali ti takmer všade.
Ďakujem.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!