V pátek (4.3.2011) bude televize Prima vysílat thriller s Kristen Stewart „Cold Creek Manor". Film byl natočen v roce 2003, tudíž tam Kristen bylo 13 let a zahrála si jednu z hlavních dětských postav.
Představí se Vám po boku hollywoodských hvězd jako je Sharon Stone či Dennis Quaid.
Nezapomeňte si tedy v pátek, v 22:55, naladit ten správný televizní kanál.
03.03.2011 (00:02) • SaraSanders • Filmy » Jiné filmové projekty • komentováno 0× • zobrazeno 5226×
Cooper Tilson se chce odstěhovat na venkov, jeho syna Jesseho srazilo auto a Cooper nechce riskovat, aby příště jiná nehoda dopadla hůř. Pro Leah je těžké opustit práci, ale společně začnou hledat dům na venkově. Zalíbí se jim sídlo Cold Creek, které koupí – a brzy se do něj nastěhují. Sotva se zabydlí, přijde k nim Dale Massie, jehož rodině dům patřil již několik desítek let a kterému jej sebrala banka. Dale se právě vrátil z vězení, potřebuje práci, a jelikož té je na domě víc než dost, nechají ho Cooper s Leah pracovat s ostatními řemeslníky u nich. Dale se ukáže jako pracovitý a šikovný muž, ale Cooper mu moc nevěří. Poté, co se probudí – a jeho dům je plný hadů, propustí Dalea z práce, protože je přesvědčený, že hady nanosil do domu on. Cooper s Leah se kvůli němu pohádají. Ale to je jen začátek.
↑Trailer↑ (není v nejlepší kvalitě, ale stačí, abyste si dokázali udělat obrázek).
Zajímavost: Postava, kterou Kristen v tomto filmu ztvárňuje, se jmenuje taktéž Kristen.
Film jsem kdysi viděla a myslím, že Ti z Vás, kteří viděli snímek 3:15 Zemřeš, mohou později nacházet jisté podobnosti.
Zdroje: www.youtube.com
Autor: SaraSanders (Shrnutí povídek), v rubrice: Filmy » Jiné filmové projekty
Diskuse pro článek Cold Creek Manor s Kristen na Primě:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!