Nemůžete najít obrázek, který by se hodil k vaší povídce? A s grafikou si nevíte rady? Potřebujete nadpisy do shrnutí? Obraťte se na mě, mile ráda vám pomohu, simi1918. :)
11.03.2012 (20:37) • simi1918 • Pomoc autorům » Kreativní koutek • komentováno 7× • zobrazeno 6054×
Nevíte si rady s grafikou? Tak to jste na zprávné adrase. :D Už velmi dlouho si hraji s úpravami a fotomontážemi fotek. Na své shrnutí si dělám obrázky jedině sama, a protože mě to velmi baví, pořád si je předělávám. Ale jen díky jedné dušičce, která mě požádala, zda bych jí obrázky a nadpisy neudělala také, jsem dostala ten nápad pomoct i někomu jínému. Proto jsem se rozhodla vydat článěk Pomoc autorům, kde se vám budu snažit pomoct se vzhledem shrnutí. Tím tedy myslím: obrázky, nadpisy povídek, nadpisy všeobecně a tak.
Pokud se vám tedy má tvorba líbí, dolů do komentářů mi napiště, co byste si přáli, nebo mi popřípadě napište na e-mail: uprava.fotek.a.photomontaze@gmail.com. Tam se můžeme blíže domluvit, jak byste si vše představovali. Můžete mi například poslat obrázky a já vám je upravím či udělám photomontáže. Jen bych vás chtěla požádat, abyste mi fotky posílali v co největších velikostech. A aby na postavy nezasahoval text a nebyly rozmazané. :)
Poté mi ještě do komentářů napiště vaše e-mailové adresy, kam vám budu vaše hotové obrázky zasílat a je hotovo. :)
Zde si můžete prohlédnout mou tvorbu na posouzení. :D
Úprava obrázků:
Photomontáže:
Ostatní:
Nadpisy:
Autor: simi1918 (Shrnutí povídek), v rubrice: Pomoc autorům » Kreativní koutek
Diskuse pro článek Photomontáže, úprava obrázků, prostě všechno na vaše shrnutí:
Ahoj, můžu se zeptat v jakém programu pracuješ? Děkuji, jsi v tom dobrá.
Mám rozhodně zájem-pošlu ti e-mail
Ahoj hele, potřebuju pomoct s fotomotáží na povídku, kterou chci začít psát, ale nevim jak..
nemůžem se domluvit taky nějak přes to icko? prosím
děkuju
No, úžasné... Určitě se ti někdy ozvu. Ty obrázky, hlavně fotomontáže, jsou úžasné.
Já, já, já! Já mám zájem! Nemůžeme se domluvit, prosím, přes icq? To mi je nejblíž a komunikace je lepší.
Ja by som poprosile nejaké. Ak chceš, môžeš kuknuť moje zhrnutie alebo tak. Ak by si mala čas. Ďakujem.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!