Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

V jídelně


 

Volturiovci a Cullenovci vs. Simpsonovci na rodinnom výlete - 1. časť

Volturiovci a Cullenovci vs. Simpsonovci na rodinnom výlete - 1. časťJednoducho povedané hádky, napätie, láska a zmiešané pocity - to všetko sa deje v tomto príbehu. Ak si ho prečítate, tak dúfam, že sa vám bude páčiť a že budú len kladné komentáre.

 

Bonus: Výměna manželek

Bonus: Výměna manželekRozhodla jsem se napsat bonus k parodii VM. Jsou tu popisovány vystřižené scény z VM... A jako překvapení: Popis klanů... Snad se bude líbit. Moc, moc prosím o komentáře. Tento bonus chci věnovat všem, kteří mi píšou komentáře, nejen tady, ale u všech povídek. :) Díky moc!!! TerryBells...

 

Výměna manželek 5. část The end

Výměna manželek 5. část The endNo, vše jednou končí. Teď končí i naše výměna. :( Ale nezoufejte! Mám v plánu jednou pokračovat v naší idylické rodině. Ale pro teď... 5. část! Prosím o komentáře, díky moc! TB...

 

Výměna manželek 4. část

Výměna manželek 4. částMáme tady čtvrtou část výměny. Bude tady jedna velká hádka a něco ze života - věřte mi, stalo se to i mně, a teď i Belle... Moc prosím o komentáře, moc mě těší a nevidím důvod, proč by každý, kdo si tuto kapitolu přečte, nemohl zanechat alespoň smile. Díky moc, TerryBells...

 

Výměna manželek 3. část

Výměna manželek 3. částTak tady je 3. část. Nastal jeden velký zvrat! Lidi, jste úžasní! Všechny ty komentáře jsem si užila. :D Doufám, že tato kapitola se té předchozí vyrovná. :D Pokud tady bude zase 20 komentářů, tak se budu snažit přidat další část co nejdříve! TerryBells...

 

Emmett odpovedá

Emmett odpovedáJe to prekvapivé, ale aj Emmett je inteligentný. No keď začnú opäť chodiť na strednú, bude chcieť zmenu. Už nechce byť ten najmúdrejší z celej triedy (za predpokladu, že tam nie sú jeho súrodenci). Preto, keď začne učiteľ skúšať... Dúfam, že sa aspoň trochu zasmejete...

 

Výměna manželek 2. část

Výměna manželek 2. částAhoj, tak tady je druhá část. Z Edwarda jsem udělala uplakánka. Snad mi to odpusíte. :D Vaše komentáře mě hodně potěšily! Tak prosím ať to vydrží. Díky moc TerryBells...

 

Výměna manželek 1. část

Výměna manželek 1. částČau, tak toto je moje první parodie. :D 1. část není tak zábavná, ale druhá už snad bude. :D Doufám, že se bude líbit. O co tu jde chápete už z názvu. Moc prosím o komentáře, vždycky potěší. TerryBells...

 

10 spôsobov ako naštvať Jacoba

Upozorňujem, že článok je môj.

 

Zubní protéza pro Edwarda - 2. kapitola

Cullenovi se vydají na soutěž v jídle? Jak dopadne Edward? Co mu dá Emmett? A kdo bude jeho soupeř? Příjemné čtení vám přejí Ali a Lenusilka.

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!