Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Pomoc autorům » Kreativní koutek

kellan-mensfitness4


 

Grafika pro vaše shrnutí

Grafika pro vaše shrnutíChcete si oživit shrnutí obrázkem nebo nápisem, ale na internetu žádný nesplňuje vaše představy? Stačí říct! Ráda pomůžu a jsem si jistá, že se vždy nějak domluvíme. :-)

 

Obrázky pre vás

Kreatívne obrázky od JaNkA261199.

 

Trailery k povídkám

Trailery k povídkámChtěli byste trailer k povídce? Stačí jen napsat... ;)

 

Photomontáže, úprava obrázků, prostě všechno na vaše shrnutí

Photomontáže, úprava obrázků, prostě všechno na vaše shrnutíNemůžete najít obrázek, který by se hodil k vaší povídce? A s grafikou si nevíte rady? Potřebujete nadpisy do shrnutí? Obraťte se na mě, mile ráda vám pomohu, simi1918. :)

 

Obrázky na shrnutí

Obrázky na shrnutíObrázky pro vaše shrnutí od dcvstwilight. ;)
Přijímám poptávky! :)

 

Trailery od NicolCC

Trailery od NicolCCChceli by ste video k svojej poviedke, aby nalákala viac čitateľov? Tak toto je práve pre Vás!

 

Trailery od Torenc

Trailery od TorencLíbí se vám trailery k povídkám, které mají někteří čtenáři? Stačí napsat. Vždy se nějak domluvíme...

 

Obrázky pro vaše shrnutí

Obrázky pro vaše shrnutíPotřebuje vyrobit obrázky do shrnutí? Ochotně je vám pomůžu vyrobit.

 

Nápisky do shrnutí

Nápisky do shrnutíChtěl by někdo nové popisky do shrnutí a neví jak na to? Od toho jsem tu já a má pomoc v grafice.

 

Grafika aneb Barevné shrnutí

Grafika aneb Barevné shrnutí Chtěli byste barevné shrnutí, ale s programy neumíte? Můžu Vám ukázat svou tvorbu, pomoci Vám, popřípadě něco vyrobit. :-)
KQC



Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!